kontakt os

Kontaktoplysninger

Kidsluxury ApS
Bellingehøjen 7
5250 Odense SV
CVR: 38579592

Mail: info@kidsluxury.dk

Vi besvarer alle henvendelser hurtigst muligt, og senest indenfor 24 timer.

Ofte stillede spørgsmål

Min ordre

Får jeg en ordrebekræftigelse?
Ja, så snart du har afgivet din ordre, får du en ordrebekræftigelse fra os. Hvis du ikke modtager denne, kan du tjekke dit spam-filter. Eller kan det være du har oplyst en forkert mail-adresse?

Kan jeg skrive til jer og tilføje en vare til min ordre? 
Vi forsøger at pakke alle ordrer samme dag, så hvis du vil have tilføjet en vare til en eksisterende ordre, skal du hurtigst muligt ringe eller skrive til os. Hvis ordren allerede er afsendt, er du nød til at ligge en ny ordre.

Jeg mangler en vare i min ordre?
Alle ordrer bliver tjekket to gange inden vi afsender dem fra lageret, men der kan selvfølgelig ske en fejl. Skulle det ske at der mangler en vare i din pakke, kan det evt. også være på grund af en lagerfejl, og vi derfor ikke har haft varen på lager alligevel. Tjek på følgesedlen, om vi har skrevet en note inden du kontakter os. Hvis vi har varen på lager, eftersendes denne hurtigst muligt. Hvis ikke, krediteres du selvfølgelig for beløbet.

Jeg har modtaget en forkert vare?
Det beklager vi! Skriv til os, så finder vi en løsning.

Levering

Hvor lang leveringstid har I?
Vi forsøger altid at pakke alle ordrer samme dag som de kommer ind. Vores leveringstid er derfor max 1-2 hverdage. Der kan dog forekomme lidt længere levering i travle perioder, som feks. ved udsalg. Dette vil altid fremgå af hjemmesiden.

Jeg har ikke modtaget min pakke? 
Når pakken afsendes fra vores lager, modtager du en mail med et track & trace nummer til pakken, som du kan spore på GLS eller PostNords hjemmeside.
Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftigelse eller track & trace nummer, kan det være du har oplyst en forkert mailadresse.
Tjek også om du har angivet korrekt navn og adresse.
Hvis alt er angivet korrekt, så kontakt os så vi kan finde en løsning.

Fragt

Hvad koster fragten? 
Vi tilbyder fast lav fragt til valgfri GLS pakkeshop til 29 DKK.
Alternativt kan du bestille med PostNord. Dette koster 45 DKK u/omdeling og 65 DKK m/omdeling.

Kan jeg få fri fragt?
Ja! Hvis du handler for over 499 DKK, tilbyder vi fri fragt til valgfri GLS pakkeshop.

Kan jeg spare fragten og afhente hos jer? 
Vi tilbyder desværre ikke afhentning på lageret pt.

Betaling

Hvilke betalingsmuligheder tilbyder i?
Hos Kidsluxury.dk kan du betale med Dankort, Visa, Mastercard, Maestro, Visa Electron og Mobilepay.

Hvornår trækker i pengene fra mit kort?
Vi trækker pengene fra dit kort, når varen afsendes fra vores lager.

Er det sikkert at handle hos jer?
Ja, alle oplysninger bliver krypteret og alle betalingerne sker over en krypteret SSL forbindelse til leverandøren af vores betalingsmodul.

Får jeg en faktura for mit køb?
Ja, når ordren afsluttes i vores system fremsendes der automatisk en mail som indeholder en faktura i PDF format.

Kan jeg betale med børnepenge? 
Vi tilbyder desværre ikke betaling med børnepenge på nuværende tidspunkt, men det er noget vi gerne vil implementere senere hen.

Returnering & ombytning

Kan jeg returnere min vare til jer?
Hvis ikke varen levede op til dine forventninger, har du 14 dages fuld returret. Det vil sige, at du indenfor 14 dage fra modtagelse af pakken, skal meddele os, via mail, at du ønsker at fortryde dit køb. Herefter har du 14 dage at sende varerne retur i. 
Du skal udfylde og vedlægge den returseddel som fulgte med din ordre.

Hvor skal returvarerne sendes hen?
Du skal sende pakken til:
Kidsluxury ApS
Bellingehøjen 7
5250 Odense SV

Kan jeg købe en returlabel hos jer?
Ja, du kan købe en returlabel hos os. Den koster 39 DKK.
Pakken skal herefter indleveres i en GLS pakkeshop.

Hvornår får jeg mine penge tilbage?
Tilbagebetaling sker så snart vi har modtaget og behandlet returvarerne. Pengene sættes ind på det kort der er benyttet ved købet.

Kan jeg bytte til en ny størrelse/anden vare? 
Ja det kan du godt. Den hurtigste og nemmeste metode, er at du bestiller en ny størrelse når du sender den anden retur. 

Reklamation

Hvor lang reklamationsret har jeg?
Du har altid 2 års reklamationsret. Du kan klage over fejl der viser sig senest 2 år efter du har fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af produktets holdbarhed.

Hvornår gælder reklamationsretten?
Reklamationsretten gælder ved fejl og mangler på varen. Dog ikke hvis disse skyldes slitage og skader som er opstået, direkte eller indirekte, som følge af forkert brug.
Husk at fejlen skal påberåbes i rimelig tid, og senest 2 måneder efter at du har opdaget fejlen.

Hvor skal jeg sende min reklamation hen?
Inden du sender din reklamation retur, bedes du kontakte os. Alle reklamationer skal sendes med en udfyldt reklamationsseddel samt en kopi af din ordrebekræftigelse.

Skal jeg selv betale fragten? 
Hvis din reklamation er berettiget, betaler vi fragtomkostningerne, såfremt de anses for rimelige. Du kan med fordel benytte vores returlabel.
Hvis din reklamation afvises, skal du selv afholde fragtomkostningerne.