retur & reklamation

Returvarer og Ombytning

Hvis en eller flere varer i din ordre ikke levede op til dine forventninger, har du 14 dages fuld returret. Det vil sige, at du indenfor 14 dage fra modtagelse af pakken, skal meddele os, på info@kidsluxury.dk, at du ønsker at fortryde dit køb. Herefter har du 14 dage at sende varerne retur i. De skal sendes sammen med vores returseddel, som du finder her.

Returpakken sendes til:
Kidsluxury ApS
Bellingehøjen 7
5250 Odense SV

Vi modtager ikke pakker sendt til pakkeboks, postbutik eller pr. efterkrav. Du kan med fordel købe vores returlabel til 39 kr.
Benyt blot linket nederst på denne side.

Når vi har modtaget returpakken, behandler vi den, og såfremt den godkendes, tilbagebetaler vi pengene.
Pengene sættes ind på det kort der er benyttet ved købet. Vi har desværre ikke mulighed for at indsætte pengene på et andet kort.

Hvis du blot ønsker at bytte din vare til noget andet, anbefaler vi at du bestiller den nye vare når du sender den anden retur.
Hvis du anfører det returnummer du har fået til din returpakke i kommentarfeltet, sender vi den nye vare fragtfrit.

Reklamationer

Hvis der, mod forventning, skulle være en fejl på en af de varer du har købt hos os, kan du reklamere over den. Du har altid 2 års reklamationsret. Du kan derfor klage over fejl der viser sig senest 2 år efter du har fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af produktets holdbarhed.

Reklamationsretten gælder ved fejl og mangler på varen. Dog ikke hvis disse skyldes slitage og skader som er opstået, direkte eller indirekte, som følge af forkert brug.
Husk at fejlen skal påberåbes i rimelig tid, og senest 2 måneder efter at du har opdaget fejlen.

Inden du sender din reklamation retur, bedes du kontakte os. Du vil få et reklamationsnummer, som skal påføres den reklamationsseddel du skal udfylde og sende med varen. Foruden reklamationssedlen, skal du vedlægge en kopi af din ordrebekræftigelse.
Vores reklamationsseddel finder du her.

Når vi har modtaget din reklamation, vurderer vi sagen og giver dig direkte besked.

Hvis din reklamation er berettiget, betaler vi fragtomkostningerne, såfremt de anses for rimelige. Du kan med fordel benytte vores returlabel.
Hvis din reklamation afvises, skal du selv afholde fragtomkostningerne.

Køb returlabel til 39,- her